Studiedag

Awesome, hade skrivit ett inlägg nyss och råkade trycka på fel knapp så att allting försvann.

I alla fall.. Lördagkväll så var det fest. Clémece hade en polsk utbytesstudent här under 10 dagar så det var en fransk/polsk fest. Det kom kring 30 st tror jag. Hennes föräldrar är ganska sköna. Eftersom det regnade satte hennes pappa upp en parasol för rökare (de flesta på festen var mindreåriga där de minsta var 15).

Annars då? Hörförståelsen förbättras konstant. Jag har börjat kunna urskilja ord när lärarna pratar vilket är awesome eftersom de pratar riktigtriktigtriktigt snabbt.

Denna vecka så hade jag tänkt att ta lite kort på mitt rum på internatet och kanske lite på skolan så att ni får se hur det ser ut. Låter bra?

Ciao



Efter jag hade kollat film med Clème igår. My little princess tror jag att den heter på engelska. ASBRA.
btw, jag har hittat ett ställe på sängen där jag har internet!!! woho.

Kommentarer
Postat av: Alfonso

Hej Marie! Ja matte E är faktiskt riktigt kul! :) och förlåt att jag inte svarat på dina kommentarer förut, men kommentarerna på vår blogg har lite d**p.. haha. Ja jo vi försöker få bort vår telefonskräck, även om den inte är så farlig som den låter.. och de där med kritiken.. ja lite fick vi.. lite internt men det kan vi ta en annan gång :)

2011-09-21 @ 17:15:39
URL: http://barnenisalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0