Frankrike 11/12

Holaaaa! (bonjour kanske man ska säga)

I denna blogg så kommer man kunna följa mig och min resa till och i Frankrike. Däremot vet jag inte om jag kommer att vara särskilt konsekvent i min uppdatering, men det får ni stå ut med. Höh.

Jag vet inte riktigt hur jag vill att bloggen ska se ut. Det återstår att se, men just nu vill jag att den ska vara clean. Ni får gärna ställa frågor eller helt enkelt kommentera, don't be afraid. :)

I bloggen ska jag försöka skriva om organisationen jag åker med, den franska skolan, Frankrikes mat (inkluderat skolans), internatet, konstiga personer och min franska vardag.

Miau, byyyye.



Kommentarer
Postat av: Alfonso

nooo lämna oss inte ;D HAHA mjau, men om jag läser din blogg får du börja läsa min och Bellas blogg, sen när vi skaffar en ARGENTINABOLGG :D

2011-03-21 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0