Tjabba folket,

Idag är det söndag och jag och Clémence har pluggat järnet ur oss denna helg. Det är nämligen så att vi har en massa prov på måndag och tisdag och allting började i fredags med ett 3h engelskaprov och 3h biologiprov (fast den gjorde inte jag, hehe). Sen har jag matte (3h) och hist/geo (4h) att göra på mån och tis, de andra har kemi och fysik också! Saken är att det inte ens är nationella prov, det är "vanliga" prov på allting man har gjort denna termin. Fett stressigt.

Men snart är det lov! BARA EN VECKA KVAR :D Förtjänar det verkligen tycker jag.
Vi kommer att fira jul i Nantes hos deras kusin och hans familj, kommer att äta asmycket. Hela släkten kommer att vara där som vanligt. De är helt underbara. Fransmän är mycket mer öppna än svennar! :)

På onsdag är det Fete Noël på internatet, temat är "epoker". Kommer att ha en 60's outfit som jag har fått ifrån Fabienne och hennes systrar. Fick klä upp mig och visa upp kläderna medan de satt och sippade på drinkar nyss, tss.

Bisous (:

Juliga Frankrike!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0