22 décembre

Fastän det är jul om ett par dagar så känns det verkligen inte som det och det är inte bara jag. Min värdfamilj känner så också! Vädret är helt off enligt dem. Det är för varmt för att vara vinter. Idag var det soligt och ganska varmt såvida man inte stod i skuggan. Var lite wierd att gå i bara tröja och jeansjacka när jag följde med Clémence till hennes häst och samtidigt tänkte att det var slutet av december.

Nu på eftermiddagen har jag och Clème bakat ihjäl oss... två olika muffins, mozartkulor och vit tryffel till julfesten i Nantes. Jag kommer sååååå rulla hem.

Btw, JAG KOMMER HEM SNAAAAAAAART. Känns helt underbart. Fast jag har vant mig vid franska vanor så vissa saker kommer att kännas helt fel när jag är hemma, som att äta middag vid 5-6. Nuförtiden tar jag min mellanmål vid den tiden liksom.. Get what I mean?


Trött Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0