Au revoir Suède et bonjour France!

Har sagt hejdå till klassen, packat klart, ätit min sista middag med familjen för i år osv.....

Imorgon åker jag och mina föräldrar klockan sex ner till Arlanda. Flyget till Paris far iväg kl 10.35 och sen ska jag ta ett tåg därifrån ner till Nantes, helt själv. :c
Saken är att jag råkade beställa tågbiljetten ifrån en sida som är till för länderna på andra sidan Atlanten och då har det blivit lite krångel. So technically har jag ingen tågbiljett, hehe. Men det går nog att fixa vid stationen säger pappa.

Bisous





















P.S. Jag fattar inte hur jag lyckades få ner allt i väskan.. kan inte vara något annat än att jag måste vara bäst på att packa. ;D Dessutom så antar jag att jag ska fixa headern sen, när jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0