Skolan St Joseph

Tog lite bilder förra veckan. Det är en privatskola och tydligen så sägs det att det är en rikemansskola, hah.
Btw, laddade upp bilderna i en lite för liten storlek och orkade inte göra om det så ni får nöja er med halvsuddiga bilder. Men jag ska tänka på det till nästa gång............. :P

Elevmottagningen precis vid entrén. Ni ser att det är en låda på väggen. Där ska man dra sitt kort ifall man är sen till en lektion och ut kommer ett kvitto. Det ger man till läraren. Jag har inte behövt göra det.. ännu.


Volleyboll spelas typ jämt..




Där inne har jag mitt skåp (:


På platån eller vad det är, finns ingången till matsalen (self kallas den)


Utav någon anledning så finns det ingen toalettring på alla toaletter. Känns lite sisådär..


Kommentarer
Postat av: klara

Det finns inga toalettringar på min skola heller! Åh vad skönt att jag inte är ensam om detta mystiska fenomen. (Alltså chocken första gången...)

2011-09-27 @ 20:24:46
URL: http://sjolejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0